דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חמישה שלבים לחיסכון בסלולארי 

מאת    [ 01/10/2008 ]

מילים במאמר: 509   [ נצפה 3242 פעמים ]

כיום קיימים במשק הישראלי ארבע חברות אשר מספקות תקשורת סלולארית לצרכנים. כאשר לכל חברה יש מסלולים רבים המקשים את הבחירה על הצרכן, לכן, פעמים רבות הצרכן מבצע החלטה שגויה ומתחבר למסלול שאיננו אופטימאלי לו.

להלן מספר שלבים שעליכם לבצע בכדי לבחון את מסלולכם:

שלב ראשון:
יש להתקשר לשירות הלקוחות או לגשת לעמדת שירות של החברה הסלולארית אליה הינכם מחוברים ולבדוק באיזה מסלול אתם נמצאים, בנוסף בדקו מהי ההוצאה החודשית הממוצעת שלכם.
חשוב מאוד לברר האם המסלול שבו אתם נמצאים הינו בהתחייבות או לא (במידה ואתם אכן בהתחייבות בררו כמה יעלה לצאת ממנה).

שלב שני:
לאיזה מגזר אתם משתייכים?
מבחינת חברות הסלולאר קיימים מסלולים רבים לקהלי יעד שונים. רוב הצרכנים משתייכים לקבוצה זו או אחרת ועל כן יש לאתר את הקבוצה שלכם. קיימות קבוצות רבות שמקבלות תנאים מעודפים לדוגמא, עובדי המדינה.
ישנם מספר מסלולים, לדוגמא: מסלול סטודנטים, מסלול חיילים, מסלול עולים, מסלול חרדים, מסלול צעירים מסלול משפחה, מסלולים של ועדי עובדים למיניהם ועוד רבים ושונים.


שלב שלישי:
יש לבדוק כמה אתם משתמשים בטלפון..
1. כמות דקות יוצאות:
לדוגמא 600 דקות
2. כמות דקות לכל חברה בנפרד:
לדוגמא, לחברת פלאפון 150 דקות, לחברת סלקום 160 דקות ו290 דקות לבזק.
3. יעדים: משפחה או חברים?
לדוגמא 100 דקות
4. כמות הודעות:
לדוגמא 150 הודעות

שלב רביעי:
מה יש למתחרים?
יש לכם שתי אפשרויות:
1. לברר בכל חברה סלולארית, איזה מסלולים יש להם שיכולים להיות לכם משתלמים.
להיכנס לאתרSaveIt וליהנות מכלי ממוחשב אשר בוחן עבורכם את המסלול המשתלם ביותר.

שלב חמישי:
איזה מסלולים יש?
1. רגיל
א. דמי מנוי - לרוב דמי מנוי במסלול רגיל ינוע בין 5.9 ש"ח ועד 19.9 ש"ח
ב. עלות דיבור - תקבע עלות קבוע לדקת שיחה (59 אג' לדוגמא)

2. בנק דקות
א. דמי מנוי - בבנק דקות קונים כמות דקות מראש. לדוגמא קניתם 100 דקות בתמורה ל- 50 ש"ח. ככל שקונים בנק דקות יותר גדול העלות לדקה יורדת.
ב. עלות דיבור - יש לשים לב לעלות דקת שיחה אחרי הבנק, קיימים מסלולים בהם דקת שיחה אחרי הינה גבוהה יחסית למקובל בשוק. (69 אג'). בנוסף יש לבחון האם אתם מדברים כמות דקות המתאימה לבנק הדקות שבחרתם, במידה והינכם מדברים פחות מבנק הדקות בעצם אתם מפסידים זמן אוויר ואם אתם מדברים יותר אתם גם עלולים להפסיד במקרה ודקת השיחה שאחרי גבוהה.

3. מדורג
א. דמי מנוי - במסלולים מדורגים דמי המנוי לרוב דומים לדמי מנוי במסלולים רגילים
ב. עלות דיבור - לרוב במסלולים מדורגים מנסים להמריץ אתכם לדבר יותר ולשלם פחות, לדוגמא עד 100 דקות 59 אג' לדקה, עד 200 דקות 55 אג' לדקה וכן הלאה. יש לשים לב באם המסלול המדורג המוצע לכם הינו רטרואקטיבי או לא, במסלול רטרואקטיבי במידה ודיברתם 150 דקות תשלמו 55 אג' (ע"פ הדוגמא) ובמסלול שאיננו רטרואקטיבי תשלמו 100 דקות ב- 59 אג' ואת ה- 50 דקות הנותרות בעלות של 55 אג' לדקה.

שלב חמישי:
חבילות sms
הודעת sms בודדת עולה היום כ- 45 אג' בתוך הרשת, במידה ואתם שולחים הודעה מחוץ לרשת בה אתם מנויים קיימת תוספת של כ- 3 אג' להודעה.

בכתבה "חבילות ,SMS מה משתלם לכם?" באתר www.saveit.co.il תוכלו למצוא את כל הפרטים אודות חבילות ה- sms אשר מוצעות בשוק הסלולאר נכון לתאריך 20.9.08


הכתבה נכתבה ע"י צוות אתר www.saveit.co.il

בעלים של אתר לחיסכון, שירותי האתר ניתנים ללא כל עלות מצד המשתמש.
http://www.saveit.co.il/
כחלק מהראיה הכללית של החברה אנו מעודדים צרכנות נבונה ונכונה, אנו ננסה לתמוך בכך על ידי מאמרים אודות חיסכון, הוספת כלי חיסכון לאתר ועוד.
אנא בקרו באתר ותתנסו, נשמח לכל תגובה שהיא ב- "צור קשר" באתר.

תודה
טל



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב